Friday 13 January 2012

Hubungan Anda Dengan Penyakit Kritikal


Penyakit kritikal merupakan mimpi ngeri yang menghantui penghidapnya. Tanpa kita sedari didalam diri setiap insan sudah mempunyai sel sel kanser yang masih belum aktif. Kita juga sedar faktor faktor lain yang turut menyumbang kepada penyakit kritikal adalah seperti tabiat pemakanan ,pencemaran alam seperti udara memburukan lagi keadaan. Perihatinkah kita dalam persediaan untuk kemungkinan terjadinya penyakit penyakit ini
Bercakap tentang kanser sudah cukup untuk membuatkan seseorang itu gugur bulu kaki akan tetapi semua ini boleh dihadapi dengan SATU langkah BIJAK oleh SEORANG yang waras pemikiran,dengan menyumbang hanya RM100 untuk mendapatkan perlindungan dari ING PUBLIC TAKAFUL EHSAN semua kerunsingan dapat dilenyapkan dan anda akan mampu tidur lena sepanjang hayat. Di tambah pula kami menawarkan PLAN berasaskan pelaburan yang boleh dijadikan simpanan untuk persaraan.

Kebanyakan rakyat MALAYSIA lebih sangup untuk membuang duit yang penat lelah dikumpul dengan kos kos rawatan hospital yang semakin meningkat adakah anda tergolong di dalam kategori ini. oleh itu bermulalah sekarang demi masa depan yang lebih terjamin. Kami di ING PUBLIC TAKAFUL EHSAN telah memberikan khidmat yang terbaik semasa anda menghadapi saat getir yang menjadi masalahnya adakan anda sedia menerima kami sebagai TEMAN SEPANJANG HAYAT.
Setiap insan berhak mendapatkan sesuatu yang terbaik untuk diri dan keluarga. Anda mungkin ketua/suri rumah tangga yang bertanggung jawab mencari rezeki menyediakan rumah dan kenderaan termasuk pendidikan untuk anak anak akan tetapi jika terjadinya PENYAKIT PENYAKIT maka akan goyahlah institusi keluarga ANDA. Jadi untuk mengelak dari berlakunya perkara yang tidak diingini, maka bermulalah dengan KAMI supaya kami dapat memberi perlindungan disamping perlaburan.

Untuk Keterangan lanjut boleh email ke pada Kami di : takaful.conqueror@gmail.com
hubungi : 017-6096209 ( En Zul ), 012-2188501 ( En Bobby )

No comments:

Post a Comment